Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Min kärlek! <3

Av Amanda - 5 december 2011 00:05

Fjortonde Juli Tjugohundra Elva 





 











Trodde aldrig att det var möjligt att bli så kär som jag är, men när jag träffade dig insåg jag att det var möjligt.



Du gör mina drömmar till verklighet! Tack att det är just du och ingen annan.


Det var länge sen jag var lycklig men sen du kom in i mitt liv och gjorde mig till den jag är idag, LYCKLIG!

Tack för att jag får uppleva och skapa minnen med dig. Det var en av dom bästa dagarna i mitt liv när det blev du och jag. Blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på dig!







Jag älskar dig Richard Ramin Myrtin!

                                













 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 3 mars 2012 18:40

      Efterfest på Ambassadeur!      Me And Sofia <3       Me And Mikaela <3 ...

Av Amanda - 29 februari 2012 00:43

HEJ DÅ PRÄSTMON, HOLA!         HEJ STOCKHOLM! <3 Behöver jag säga något mer? ;)   - Äntligen på väg hem, jag har saknat Stockholm!   Hem ljuva hem!! :D <3   ...

Av Amanda - 26 februari 2012 12:49


    Det var en gång ett barn som just skulle födas. Barnet frågade Gud: "Dom säger att jag ska bli sänd till jorden i morgon, men hur ska jag kunna leva där, liten och hjälplös?" Gud svarade: "Jag ska välja ut en ängel åt dig. Och din ängel ska...

Av Amanda - 26 februari 2012 11:53

Hej, jag vet att jag inte har varit den bästa på att upptatera men ska försöka blir bättre. Har inte haft en sådan stor lust att skiva..skrivlusten kommer kanske tillbaka snart igen ; ] *HOPPAS!*   Idag är det söndag och det betyder att det är st...

Av Amanda - 16 januari 2012 19:37

Mobbning är en fråga om makt Att bli kränkt en enda gång är inte ok, och att vara med om ett bråk kan vara väldigt jobbigt, men det är inte samma sak som mobbning. Mobbning blir det när samma person utsätts för kränkningar om och om igen. Mobbning ...

Ovido - Quiz & Flashcards